Skip to Content
STANDARDNI USLOVI PONUDE I PLAĆANJA
- HiNT d.o.o svoje usluge pruža drugim pravnim licima. Stoga će sve porudžbine i plaćanja biti prihvaćene isključivo od drugih registrovanih pravnih lica. Porudžbine ili plaćanja od strane pojedinaca neće biti prihvaćene.
- Prihvatanjem ovih Uslova ponude & plaćanja, potvrđujete da imate sva potrebna ovlašćenja za poručivanje naših proizvoda i usluga u ime vaše kompanije i da ćete služiti kao kontakt osoba zadužena za obradu porudžbina i plaćanja.
- Prihvatanjem ovih Uslova ponude & plaćanja potvrđujete da razumete i prihvatate naše Uslove korišćenja i Politiku privatnosti.
- Prihvatanjem ovih Uslova ponude & plaćanja potvrđujete da su svi podaci kompanije koje ste naveli (naziv kompanije, adresa za fakturisanje, PIB broj, Email adresa, itd.) tačni i ispravni.
- Nakon potvrde porudžbine dobićete (pred)Račun za naručene proizvode i usluge, sa ispravnim instrukcijama za plaćanje putem sistema za elektronsko fakturisanje (SEF) i e-mail adrese koju ste naveli.
- Svi naručeni, neplaćeni proizvodi i usluge mogu se otkazati bilo kada bez posebnog razloga.
- Svi naručeni i plaćeni proizvodi i usluge otkazani najmanje 7 radnih dana pre pružanja usluge, biće refundirani u celosti.
- Svi naručeni i plaćeni proizvodi i usluge otkazani u periodu kraćem od 7 radnih dana pre pružanja usluge se ne refundiraju, a novi datum za isporuku usluga dogovoriće se između HiNT d.o.o i organizacije klijenta.
- Proizvodi i usluge koje su poručene i iskorišćene ne mogu biti refundirane.