Skip to Content
STANDARDNI USLOVI PONUDE I PLAĆANJA
- HiNT d.o.o svoje usluge pruža drugim pravnim licima. Stoga će sve porudžbine i plaćanja biti prihvaćene isključivo od drugih registrovanih pravnih lica. Porudžbine ili plaćanja od strane pojedinaca neće biti prihvaćene.
- Prihvatanjem ovih Uslova ponude & plaćanja, potvrđujete da imate sva potrebna ovlašćenja za poručivanje naših proizvoda i usluga u ime vaše kompanije i da ćete služiti kao kontakt osoba zadužena za obradu porudžbina i plaćanja.
- Prihvatanjem ovih Uslova ponude & plaćanja potvrđujete da razumete i prihvatate naše Uslove korišćenja i Politiku privatnosti.
- Prihvatanjem ovih Uslova ponude & plaćanja potvrđujete da su svi podaci kompanije koje ste naveli (naziv kompanije, adresa za fakturisanje, PIB broj, Email adresa, itd.) tačni i ispravni.
- Nakon naručivanja, dobićete Ponudu za odabrane usluge i potrebno je da potvrdite svoju Porudžbinu prihvatanjem & potpisivanjem preko korisničkog Portala.
- Svi naručeni proizvodi i usluge mogu se otkazati u bilo kom trenutku bez ikakvog posebnog razloga.
- Svi naručeni otvoreni treninzi (događaji) mogu se otkazati ili promeniti termin na zahtev klijenta ili organizatora (ukoliko nije ispunjen minimalan broj učesnika).
- Iskorišćeni proizvodi i/ili pružene usluge biće fakturisani, sa ispravnim instrukcijama za plaćanje, putem sistema za elektronsko fakturisanje (SEF) i putem imejla koji ste naveli.