Prodajni Coaching
Trening & Coaching: R3 Sales® | Prodajni Coaching | Liderstvo | Prilagođeni programi
Trening, mentorstvo ili coaching?
Programi razvoja prodajnih organizacija se zasnivaju na procesu postavljanja standarda potrebnih sposobnosti i veština za različite uloge u prodajnoj organizaciji, a zatim procena sposobnosti prodavaca i menadžera prodaje prema postavljenim standardima.
Na ovako postavljenim osnovama, najčešće primenjivani pristupi razvoju su trening, mentorstvo i coaching.
Treningom se stiču znanja, mentorstvom se prenose i dele iskustva, dok coaching omogućava pojedincu i/ili timu da ostvari svoj pun potencijal.
Ko treba da se bavi prodajnim coaching-om?
To je pre svega posao menadžera prodaje. Bez obzira da li se radi o menadžeru koji vodi čitav sektor prodaje ili menadžer koji vodi tim od 10 prodavaca, odgovornost menadžera ja da omogući svom timu da napreduje pružajući redovan, pravovremen i efektivan prodajni coaching svakom članu tima ponaosob.
U realnosti stvari stoje drugačije. Menadžeri prodaje se ne bave coaching-om u dovoljnoj meri jer, nemaju dovoljno vremena, nemaju potrebne resurse ili ne znaju kako.
Da li je vašem tim potreban prodajni coaching
Ukoliko se saglasni sa nekom od izjava u nastavku, onda vam mi možemo pomoći!
- Nisam zadovoljan/zadovoljna rezultatima svog tima
- Nemam potrebne resurse(vreme, novac, itd.) da se bavim razvojem ljudi
- Moji ključni prodavci ne primenjuju veštine naučene na treningu
- Puno vremena je prošlo od poslednjeg treninga
- Želim da novi prodavci brzo dostignu svoju maksimalnu produktivnost
U slučaju da se pitate
da li je ovo prava stvar za vaš tim
Kontaktirajte nas za personalizovani sastanak