Prodajni Coaching

Trening & Coaching: R3 Sales® | Prodajni Coaching | Liderstvo | Prilagođeni programi

Trening, mentorstvo ili coaching?

Programi razvoja prodajnih organizacija se zasnivaju na procesu postavljanja standarda potrebnih sposobnosti i veština za različite uloge u prodajnoj organizaciji, a zatim procena sposobnosti prodavaca i menadžera prodaje prema postavljenim standardima. 

Na ovako postavljenim osnovama, najčešće primenjivani pristupi razvoju su trening, mentorstvo i coaching.

Treningom se stiču znanja, mentorstvom se prenose i dele iskustva, dok coaching omogućava pojedincu i/ili timu da ostvari svoj pun potencijal.

Ko treba da se bavi prodajnim coaching-om?​

To je pre svega posao menadžera prodaje. Bez obzira da li se radi o menadžeru koji vodi čitav sektor prodaje ili menadžer koji vodi tim od 10 prodavaca, odgovornost menadžera ja da omogući svom timu da napreduje pružajući redovan, pravovremen i efektivan prodajni coaching svakom članu tima ponaosob.​

U realnosti stvari stoje drugačije. Menadžeri prodaje se ne bave coaching-om u dovoljnoj meri jer, nemaju dovoljno vremena, nemaju potrebne resurse ili ne znaju kako.​

Da li je vašem tim potreban prodajni coaching


Ukoliko se saglasni sa nekom od izjava u nastavku, onda vam mi možemo pomoći!​

  1. Nisam zadovoljan/zadovoljna rezultatima svog tima​
  2. Nemam potrebne resurse(vreme, novac, itd.) da se bavim razvojem ljudi
  3. Moji ključni prodavci ne primenjuju veštine naučene na treningu
  4. Puno vremena je prošlo od poslednjeg treninga
  5. Želim da novi prodavci brzo dostignu svoju maksimalnu produktivnost​

U slučaju da se pitate

da li je ovo prava stvar za vaš tim

Kontaktirajte nas za personalizovani sastanak